poniedziałek, 9 lipca 2018

Pochłaniacz wilgoci forum

Jak sami widzicie, iż za oknem albo leje deszcz albo sypie śnieg jednak szybko zamienia się w wodę gdyż temperatura na plusie. Mój problem zaczął się kilka dni temu gdy taka pogoda. Szukam rozwiązania na osuszenie całego mieszkania.


Pochłaniacz wilgoci - ktoś używa w mieszkaniu ? Miałam taki w każdym pokoju, wg mnie do kitu, wyrzuciłam bez żalu, wkład miał starczyć na ok trzy miesiące, mi się skończył po niecałym miesiącu, dodam, że ilość pary na oknach ani trochę sie nie zmniejszyła, było dokładnie tak samo, jeśli mamy okna plastikowe, a na dworze jest zimno, mróz, to nic nie poradzimy, bedzie sie skraplać, przerabiałam jużdużo sposobów tej.

Witam, stosowałem popularne pochłaniacze wilgoci w tabletkach. Są ok, ale aby osuszyć mieszkanie najpierw trzeba pozbyć się przyczyny wilgoci. Czyli szczególnie jesienią i zimą regularnie wietrzymy mieszkanie i dbamy o drożność wentylacji.


Wilgoć w łazience jest dość naturalna, ale gdy wentylacja jest drożna, to szybko się. ForuTematy, których nie znalazłam w forum. Dodano ponad rok temu, kokunia.


Bardzo dziękujemy za zaproponowanie nowego tematu! Po sprawdzeniu otrzymasz punkty!

Zakupiłem kiedyś na aledrogo pochłaniacz wilgoci do szafki w której było czuć lekka wilgoć. Woda zbierała się ładnie. Jeśli brak jest wentylacji w pomieszczeniu to nawet najlepszy pochłaniacz wilgoci nie pomoże.


Taka jest niestety prawda. Co nie zmienia faktu, że jako wsparcie w walce z utrzymującą się w. Witam W piwnicy mamy mieć pralnie i suszarnie. Jest to stary dom remontowany i jest tam bardzo duża wilgoć. Bojąc się że pranie bedzie schło tygodniami pomyślałem że zastosuje jakiś pochłaniacz wilgoci - osuszacz powietrza. Mam problem, do mojej firmy trafiają paczki z częściami a wraz z nimi pochłaniacze wilgoci, w sumie około tony miesięcznie.


Czy można coś zrobić z tym odpadem, sprzedać, przetworzyć. This topic has odpowiedzi, głosów, and was last updated years temu by paulina92. POCHŁANIACZ WILGOCI. Zamieszczone przez mario737: Witaj, w przypadku dużej wilgotności zwykłe domowe pochłaniacze wilgoci mogę nie wystarczyć, przed i po remoncie radziłbym zastosowanie osuszacza powietrza. Urządzenia nie trzeba kupować, ale można pożyczyć od jakiejś firmy.


Samochodowy pochłaniacz wilgoci - wasze doświadczenia - forum Motoryzacja - dyskusja Rzuca się w oczy na stronie głównej allegro taka aukcja:. Długo utrzymująca się wilgoć może prowadzić do powstawania groźnych dla zdrowia domowników pleśni i grzybów. Pomocny w walce z nią może okazać się pochłaniacz wilgoci.

Co trzeba wiedzieć przed jego zakupem? Jakieś opinie na ten temat? Strasznie mi się woda na oknach zbiera pomimo wietrzenia. Wietrzyć nie mogę cały czas bo jest. Wilgoć jest problemem dość powszechnie występującym w polskich domach.


Szczególnie dotkliwa i odczuwalna jest w sezonie jesienno-zimowym, a także wczesną wiosną, kiedy mieszkania są rzadziej wietrzone. Najpopularniejsze z nich wykorzystują do osuszania powietrza substancję o wysokiej absorpcji i higroskopijności, zwaną żelem krzemionkowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty