wtorek, 11 września 2018

Piekarnik nad zmywarką

To chyba bardziej pytanie do Panów od kuchni, z tego co ja widziałem to ludziska robią piekarnik w słupku i nie ma z tym problemu, nad mikrofalówkami pod mikrofalówkami i nad innymi urządzeniami typu kombajny do kawy itp. Pamiętajmy że w tych czasach wszystko da się zrobić, tylko trzeba troszkę chęci. Czy są jakieś przeciwskazania aby piekarnik elektyrczny znajdował się bezpośrednio nad zmywarką? Może ktoś z Was ma już wdrożone takie rozwiązanie w swoim domu?


Identyczna sytuacja z piekarnikiem umiejscowionym obok lodowki.

Może należałoby zastosować folię termicz. Mam to urządzenie od kilku miesięcy. Sprawuje się bardzo dobrze.


Trzeba szukać takiej aby nie wystawała bardzo spod blatu i miała podłączenie gazu z tyłu a nie na środku jak to niektóre mają. Dobry wybór do małej kuchni. Pomysły dla: piekarnik nad zmywarką w słupku.


Podpowiemy Ci jak stworzyć wymarzony dom.

Znajdź oryginalne meble, zainspiruj się stylowymi aranżacjami i otrzymaj bezpłatne porady projektanta wnętrz. Standardowy piekarnik z uchylnymi drzwiami montujemy na wysokości, która nie będzie wymagała od nas uciążliwego schylania się, a potrawa będzie znajdowała się na wysokości wzroku. Jeśli jest tam jakiś metal to może być narażony na działanie pary.


W mojej zmywarce dołączony był pasek samoprzylepny do przylepienia na blat od spodu (nad zmyawrką), żeby go zabezpieczyć właśnie przed działaniem pary. Ale jeśli piekarnik będzie jakieś 10cm (lub więcej) powyżej zmywarki to chyba nawet ta para ine zaszkodzi. Tylko caly czas piekarnik bedzie stal luzno na blacie! Zmywarka i piekarnik nie mogą być używane jednocześnie. Cos tak czuje ze bez wspólnej plyty laczacej zmywarke z zabudowanym piecykiem sie nie obedzie.


Zobacz, jak poradziłem sobie z mocowaniem standardowego blatu kupio. Ja tez mam małą kuchnię i tez chciałabym zamontować płytę grzewczą nad zmywarką bo mam miejsce na piekarnik - jedna z szafek stojących jest otwarta i tam upcham piekarnik. Czy można zamontować piekarnik nad zmywarką ? Widziałam takie rozwiązania, a w studiach kuchennych mi odradzają ze względu na to, że para ze zmywarki podobno może uszkodzić system elektroniczny piekarnika.


Ma ktoś moze doświadczenie w tym temacie? Ogłoszenia o tematyce: piekarnik nad zmywarką w słupku na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.

Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Wygląda to tak, jakby piekarnik był podzielony na pół. Tak więc zmywarka została umieszczona w dolnej części, a sam piec zajmował górną część.


Trudno przecenić, ile miejsca zaoszczędzisz dzięki temu instrumentowi. Co innego piekarnik np. Poza tym w każdej kuchni powinna być przestrzeń sanitarna 5cm z tyłu, czyli prawidłowo szafki nigdy nie są dopchane do końca, do ściany. Bardzo rozczarował mnie fakt, że piekarnik nie ma czasomierza. Sądziłam że w dzisiejszych czasach taki element jest w standardzie, Osobiście posiadam również wersję Candy Trio (wolnostojący piekarnik ze zmywarką) i tam jest zegar.


Zabudowa gazowej płyty grzejnej nad zmywarką. Jeśli można nad piekarnikiem (a taki jest raczej standard) to można i nad zmywarką. Choć para wodna wydostająca się po otwarciu zmywarki raczej nie przysłuży się trwałości płyty gazowej. Piekarnik nad zmywarką ? Jednej panienece lodówka padła po kilku miesiącach, 2. Drugiej woda skraplala się. Szafka pomiedzy lodówką a słupkiem z mikrofalą zmywarką i piekarnikiem.


Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu. Przez szybkę widać wszystko, a wkładasz i wyciągasz placki i brytfannę prawie na wyprostowanych i opuszczonych rękach. Polecam z doświadczenia. Witam, proszę o pomoc w nurtującym mnie pytaniu. Czy w zabudowie kuchennej można umieścić płytę gazową nad zmywarką.


Jak szukałam, to na forach to są takie rozwiązania możliwe, nie mniej jednak nikt nie pisze o konsekwencjach - czy takie w ogóle są? Każda płyta gazowa ma info, że pod nią powinno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty