czwartek, 17 sierpnia 2017

Olivia garden szczotka opinie

Olivia garden szczotka opinie

Olivia Garden Supreme Combo szczotka - opinie. G-e-n-i-a-l-n-a szczotka. Przetestowałam kilka rodzajów szczotek, m. Tangle Teezer (wersja kompaktowa), zwykłe płaskie szczotki itd. Nadaje włosom gładkość i połysk. Jonizowana, miękka poduszka, korpus z powłoką ceramiczną.


Olivia garden szczotka opinie

Daje idealne efekty stylizacji. Jest niezwykle łagodna dla włosów i skóry. Szczotki zostały pokryte powłoką ceramiczną by szybciej się nagrzewały, a jednocześnie dłużej utrzymywały temperaturę. W modelu tym zastosowano również powłokę antybakteryjną dla zdrowszej stylizacji. Oprócz tego wyróżnia ją specjalne połączenie antystatycznych kolców zakończonych kulką z 1 włosia z dzika.


Włosy zyskują objętości oraz blasku. Już od prawie miesiąca jestem posiadaczką dość oryginalnej szczotki do włosów – Olivii Garden Supreme Combo. Moja poprzednia szczotka (podróbka DTanglera) już się zniszczyła, a ja z kolei szukałam bardziej delikatnego czesadła.


Dlatego skreśliłam je niemal od razu. Z typową szczotką z. Testuję je od października i od tego momentu się nimi zachwycam, ale mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość, bo dziś przygotowałam dla Was recenzję porównawczą. Jeśli chcesz sama perfekcyjnie wymodelować fryzurę za pomocą szczotki, na pewno uda Ci się znaleźć odpowiedni narzędzie w ofercie tego producenta. Jestem ciekawa jakie są Wasze fryzury.


Czy prostujecie włosy, czy kręcicie? A może jesteście tymi szczęśliwcami, którzy nic z nimi nie robią i pięknie wyglądają? Szczotka pokryta ceramiką szybciej się nagrzewa i dłużej utrzymuje temperaturę. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! Szczotki z linii Nano Thermic są pokryte ceramiką i wykazują właściwości antybakteryjne.


Olivia garden szczotka opinie

Szybciej się nagrzewają i dłużej utrzymują temperaturę, dzięki czemu są idealne do stylizacji na gorąco. PLN (opini) Do koszyka. Marka stale poszerza swój asortyment, w skład którego wchodzą także m. Szeroki rozstaw ząbków oraz stosunkowo duża przestrzeń między zębami sprawia, że delikatnie i zarazem skutecznie rozczesze nawet najbardziej splątane włosy.


Idealnie sprawdzi się zarówno w salonie fryzjerskim oraz w domowym zaciszu. Widziałam tą szczotkę u Natalii Blondhaircare #128578; Natalia też pisała, że jest świetna. Coraz bardziej kusicie tą szczotką.


Olivia garden szczotka opinie

Sama od roku używam Olivii tylko, że Garden Supreme Combo i bardzo jestem z niej zadowolona. TT się u mnie nie sprawdza, niestety. W tym segmencie osiągnęła znaczne sukcesy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty