środa, 17 października 2018

Piekarnik zabudowany w słupku

W sklepie stacjonarnym możesz na żywo przekonać się, jak prezentuje się wybrany model oraz skorzystać z pomocy doradców. Pamiętaj, aby wymierzyć miejsce na swój piekarnik do zabudowy i wybrać taki, który będzie pasował idealnie. Dzięki szerokiej ofercie znajdziesz modele w różnych cenach, dostosowane do Twojego budżetu.


To chyba bardziej pytanie do Panów od kuchni, z tego co ja widziałem to ludziska robią piekarnik w słupku i nie ma z tym problemu, nad mikrofalówkami pod mikrofalówkami i nad innymi urządzeniami typu kombajny do kawy itp. Pamiętajmy że w tych czasach wszystko da się zrobić, tylko trzeba troszkę chęci.

Piekarnik obok lodówki. Jest to ostatnio dość popularne rozwiązanie jeśli chodzi o urządzenie kuchni stąd też pojawia się wiele pytań osób planujących rozmieszczenie urządzeń AGD. Często decydujemy się na zabudowanie takich urządzeń jak piekarnik i kuchenka mikrofalowa w słupku na wysokości rąk.


Jeżeli piekarnik jest jedynym urządzeniem zaplanowanym w słupku, wysokość, na jakiej go umieścimy może być dowolna. Zazwyczaj jednak montuje się go na poziomie blatu – ok. To zdecydowanie najwygodniejsza wysokość, pod warunkiem, że nasz piekarnik ma tradycyjnie uchylane drzwiczki.


Ja mam piekarnik w słupku i pierwsze słyszę, że wsród piekarników do zabudowy są takie co się nadają do słupka i takie których nie można tam wstawic.

Wybieraj jaki Ci pasuje. Wszystkie do zabudowy możesz postawic w słupku. Mój piekarnik otwiera się klasycznie w dół. Dla mnie wygodnie (mimo, że jeszcze dużo nie używałam).


Nie posiada zbyt wielu funkcji i programów do pieczenia, ciężko jest go równomiernie ogrzać i utrzymać wymaganą temperaturę, przez co wiele dań może się w nim nie udać. Modele do zabudowy w słupku często mają drzwiczki otwierane do. Witam, A ja mam pytanie, czy ktoś wie jakie powinny być śruby do montażu piekanika do zabudowy w słupku?


Niestety mój zakupiony przez internet nie miał w zestawie śrub z nakładkami, a powinien mieć, bo są dziury w obudowie piekarnika (jak się otworzy drzwiczki) o średniy 9mm ! Acha, mam piekarnik KERNAU. Szeroki wybór produktów m. Zabudowa piekarnika w słupku jest bardzo wygodnym i praktycznym rozwiązaniem. Znika konieczność pochylania się, a więc unikniemy bólu pleców. Rozwiązanie to chroni również małe dzieci przed poparzeniem i manipulowaniem przy pokrętłach, ponieważ znajdują się one na niedostępnej dla nich wysokości.


Czy każdy model piekarnika może być zabudowany w słupku? Czy mogę samodzielnie podłączyć piekarnik?

Zabudowany piekarnik będzie również znacznie estetyczniej prezentował się w pomieszczeniu. Na wysokości wzroku, w słupku, a może niżej, pod blatem? Jak tłumaczy Joanna Alaborska z Pracowni Aranżacji Wnętrz „O-Kreślarnia”, piekarnik jest montowany najczęściej na dwa sposoby, czyli na dwóch wysokościach. Blat i panel Egger dekor drewnopodobny. Fronty szafek lakier wysoki połysk kolor biały z frezowanymi pochwytami.


Na półwyspie od strony salonu szafki otwierane na tip on-y. W przypadku, gdy nie jest on wystarczająco szeroki, należałoby jeszcze przemyśleć kwestię zabudowy w słupku, czy kosztem blatu warto to wybrać. Pozostaje kwestia blatu.


PIEKARNIK ZABUDOWANY NA ŚCIANIE. Montaż piekarnika w ścianie to dosyć oryginalny pomysł, który sprawdzi się przede wszystkim w nowoczesnej kuchni. W tej cenie znajdziesz lepiej wyposażone modele, które zaskoczą Cię lepszą klasą energetyczną i funkcją szybkiego nagrzewania. W domu, w którym jest dziecko, warto wybrać model z chowanymi pokrętłami lub zabezpieczeniem rodzicielskim.


Ja wybrałem w końcu piekarnik Amica EBS28. Uważam, że Amica robi je najlepiej. Jest to już drugi piekarnik zabudowany jaki używam i jestem z tej marki b. Poprzedni miałem lustrzany i faktycznie widać paluchy ale oczywiście łatwo je wytrzeć. Teraz kupiłem bardziej tradycyjny i jestem zadowolony. W ofertach handlowych znajdziemy modele do montażu w pionowym słupku.


Ja mam u siebie w domu piekarnik zabudowany w kuchni i jestem z niego bardzo zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty